Ontdek hieronder onze vacature voor Service Advisor.
Indien
- Je klantgericht bent en je vlot en professioneel weet om te gaan met de hoge verwachtingen van de klant op het vlak van naverkoop
- Je communicatief en contactvaardig bent,
- Je beschikt over een goede basiskennis op vlak van auto’s en automechaniek
- Je goed georganiseerd bent en prioriteiten kan stellen
- Je van administratie houdt en nauwkeurig kan werken
- Je flexibel, organisatorisch sterk en stressbestendig bent
- Je een aangename en fijne collega bent die de premium waarden van BMW uitstraalt
- Je bij voorkeur tweetalig bent (Nederlands, Frans) en in de regio woont
Dan
- Beantwoord je de telefonische oproepen van klanten en plan je de afspraken voor de uit te voeren werken via het planningsysteem
- Ontvang je de klanten en werk je samen met hen de werkkaart uit. Indien nodig, verzorg je tevens een gedetailleerd bestek
- Blijf je op de hoogte van de voortgang van de werken, informeer je de klanten en verwittig je wanneer hun voertuig klaar is,
- Lever je de wagen terug af aan de klant : je zorgt voor opmaak van de factuur en verzamelt de nodige informatie om de klant te briefen over de verrichte werkzaamheden
Ons aanbod
- De uitdaging om een interessante en gevarieerde functie met verantwoordelijkheden uit te oefenen bij een referentiespeler in de sector,
- Deelname aan de BMW Academy waar je op permanente basis zal bijgeschoold wordenr
- Een dynamische werkomgeving met een collegiale sfeer
- Een aantrekkelijk salaris inclusief bedrijfswagen
Contact
Van den Broeck
Uw sollicitatiebrief + CV naar
hr@vandenbroeck.net.bmw.be